Tauragės rajono savivaldybė visuomenei pristatė šviežiai sukurtą Tauragės miesto įvaizdį, kurio pagrindiniai akcentai – progresas ir žalioji vizija. Prekinio ženklo, kurį sudaro nauja pozicionavimo legenda, logotipas ir šūkis, kūrimas mokesčių mokėtojams atsiėjo 15 tūkst. eurų. Tikimasi, kad šiuolaikiškas miesto įvaizdis padės atkreipti dėmesį ir sėkmingai papasakoti apie vietovės privalumus, kviesti naujus investuotojus ir turistus bei sustiprins pačių tauragiškių savimonę ir identitetą, aiškiai pozicionuos miesto viziją ir tikslus.
Apie tai, kad miestas neturi aiškaus įvaizdžio, pradėta kalbėti dar 2008-aisiais, tačiau tada tai ir liko tik kalbomis. Praėjusiais metais „Tauragės žinios“ rašė, jog rajono savivaldybė pagaliau nusprendė investuoti į Tauragės miesto įvaizdžio kūrimą ir realiai imtis šio darbo. Buvo paskelbtas konkursas įvaizdžio kūrimui už 15 tūkst. eurų. Konkursą laimėjo agentūra „McCann“, viena iš 5 geriausių tokios veiklos srities specialistų Lietuvoje. Savo kūrinį agentūra pristatė vakar Pilies kiemelyje vykusiame viešame renginyje.
Kad kiekvienam miestui reikalingas įvaizdis, viešai pritaria rinkodaros specialistai. Tačiau kai kurios savivaldybės simboliką geba susikurti vos už kelis tūkstančius, kitos savo įvaizdį kuria išleisdamos šimtatūkstantines sumas.
Marinistine simbolika ir šūkiu „Laisvu stiliumi“ jau beveik dešimtmetį prisistato Klaipėda. 2015-aisiais, nusprendę miesto įvaizdį atnaujintį, jo kūrimui taip pat skyrė bemaž 15 tūkst. eurų. Sostinės – Vilniaus įvaizdžio kūrimas atsiėjo 100 tūkst. eurų. 2014-aisiais sukurtas Vilniaus prekės ženklas esą ir modernus, ir istorinis – Gedimino pilies bokšto kontūras. Tais pačiais metais savo ženklą su šūkiu „Kaunas dalinasi“ susikūrė ir laikinoji sostinė, jam neišleidusi nei 10 tūkst. eurų.
Vakar miestiečiams pristatytas naujas Tauragės prekinis ženklas, kuriuo perteikiama Tauragės miesto vizija, kuriamas identitetas. Kokią žinią perduosime tautiečiams ir kokį Tauragės miestą norime pristatyti juo besidomintiems investuotojams, turistams ir patiems tauragiškiams?
Pasak Tauragės rajono mero Sigito Mičiulio, iki šiol miestas kaip ir neturėjo ilgalaikio įvaizdžio. Meras akcentavo, jog sukurtas logotipas nėra heraldika, miesto herbas liks, koks buvęs. Šiuo prekiniu ženklu pozicionuojama miesto orientacija į progresą, inovacijas, žaliąsias idėjas.
– Aš manau, kad Tauragė yra ateities miestas. Nors esame nedidelis regionas nedidelėje šalyje, čia gyvena darbštūs, kūrybingi, gamtai draugiški žmonės. Siekiame, kad Tauragė būtų ne tik gražiai sutvarkyta, bet ir turėtų įvairiaplanę infrastruktūrą, būtų miestas, kuriame gyvena laimingi žmonės. Dėl to siekiame vykdyti ilgalaikius projektus, investuoti į ateitį jau šiandien ir tai garsiai pasakyti gyventojams ir visam pasauliui. Norime, kad visi išgirstų, jog Tauragė – į priekį žengiantis, atviras miestas, – miesto viziją dėstė S. Mičiulis.
Anot savivaldybės atstovų, Tauragei sukurta nauja pozicionavimo legenda, logotipas ir šūkis. Paties logotipo ir jame panaudotų simbolių pagrindinė nešama žinia – jog Tauragė – progresuojantis, kylantis miestas, patrauklus investicijoms ir ateities gyvenimui. Svarbų vaidmenį čia atlieka ir žalioji vizija, kuria siekiama rodyti pavyzdį ne tik kitiems Lietuvos miestams, bet ir visam Pabaltijui.
Logotipe, kaip tiesioginį grafinį simbolį galima įžvelgti aiškią jėgainės sparnų alegoriją, esą šis regionas – pirmaujantis ekologiškos energijos srityje. Laiptų motyvas taip pat pasirinktas kaip simbolis, parodantis Tauragės regiono progresą, tobulėjimą, naujo žingsnio žengimą, judėjimą pirmyn ir į viršų visose srityse – kultūros, švietimo, verslo, socialinės politikos.
Projekte pristatoma dar viena įdomi idėja – į atnaujintą Tauragės interneto puslapį įtraukti polapį su visais vykdomais projektais. Prie kiekvieno jų – ne tik progreso eilutė, bet ir laikmatis, rodantis kiek laiko liko iki projekto užbaigimo.
– Ateitį Tauragė pasitinka su nauju šūkiu „Rytojų kuriame šiandien“, kuris perteikia miesto orientaciją į jaunimo ugdymą, inovacijas, tvarumą, atsinaujinančią energetiką, atsakingą vystymą ir verslumą. Tauragės rajonas orientuojasi į verslius, aktyvius bei atsakingus žmones. Žvelgiame į priekį, todėl ateitį norime susieti ne su vienadiene nauda, o ilgalaike mūsų miesto vizija, – teigia mero patarėjas Dovydas Kaminskas.
Pasak projekto autorių, Tauragės miesto ambicija aiški: tapti žaliausiu ir gyvybingiausiu rajonu Lietuvoje ir net Baltijos regione. Be to, esą inovatyvus mąstymas – Tauragės DNR dalis. Todėl ir ateitį čia suprantame visai kitaip. Ateitis kuria šiandieną.