Tauragės rajono savivaldybė paskelbė konkursą Tarybos sprendimu įsteigtoms tarpinstitucinio koordinatoriaus pareigoms užimti. Specialistas rūpinsis, kad specialiųjų poreikių turintiems vaikams būtų teikiamos tarpusavyje suderintos švietimo, socialinės ir sveikatos priežiūros paslaugos.
Vaikams nuo gimimo iki 18 metų ir asmenims, turintiems didelių ar labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių iki 21 metų ir jų tėvams (globėjams, rūpintojams), prireikia įvairių specialistų pagalbos. Visapusiškai įvertinus vaikų ir jų tėvų (globėjų, rūpintojų) poreikius, Vyriausybė nutarė, jog vaiko gerovei užtikrinti turi būti teikiamos ne pavienės, bet tarpusavyje suderintos švietimo pagalbos, socialinės ir sveikatos priežiūros paslaugos.
Tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriaus pareigybė kiekvienoje savivaldybėje turi būti įsteigta pagal LR Švietimo ir mokslo, Socialinės apsaugos ir darbo bei Sveikatos apsaugos ministrų įsakymą, siekiant sutelkti komandiniam darbui švietimo, socialinės ir sveikatos priežiūros įstaigų specialistus. Tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriai rūpinsis, kad socialinė pagalba būtų teikiama koordinuotai, bendradarbiaujant minėtoms įstaigoms.
– Vaikui pagalbą teigia ir psichologai, ir socialiniai pedagogai, ir logopedai, ir vaikų teisių apsaugos darbuotojai, ir švietimo įstaigų specialistai. Visa pagalba turi būtų koordinuojama vieno asmens – koordinatoriaus. Šios pareigybės darbuotojas padės į vieno žmogaus rankas sutelkti pagalbos vaikui ir jo šeimai priemones, būdus, kad ši pagalba tikrai būtų veiksminga ir koordinuota, nepasiklystų, neišsiskaidytų tarp įvairių institucijų, – paaiškino savivaldybės administracijos direktorius Modestas Petraitis.
Koordinatorius pirmininkaus komisijai, nustatančiai vaiko poreikį koordinuotoms paslaugoms ir inicijuos jų teikimą, bus tiesiogiai pavaldus administracijos direktoriui.
Dalyvauti atrankoje į šias pareigas norintys pretendentai gali teikti dokumentus per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą iki 2017 m. lapkričio 22 d. Konkurso sąlygose nurodyta, jog kandidatai turi turėti magistro kvalifikacinį laipsnį socialinių mokslų arba švietimo ir ugdymo srityse ir atitikti kitus bazinius reikalavimus – turėti kompiuterinio raštingumo, savarankiško planavimo įgūdžių, išmanyti LR įstatymus ir dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles.
Anot M. Petraičio, pareigybė 2017 m. bus finansuojama lygiomis dalimis iš Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijai, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijai skirtų valstybės biudžeto asignavimų.