Tauragiškius į bendradarbystės centrą „Spiečius“ sukvietė tauragiškė entuziastė Kornelija Jurevičiūtė. Jauna moteris dalijosi komunikacijos kūrimo socialiniuose tinkluose ypatumais.
„Like and share štai, kur klausimas“ skambėjo „Hamleto“ pjesės motyvas renginio pavadinime. Anot jaunosios renginio pranešėjos, būtent su tokia dilema susiduria asmenys siekiantys žinomumo socialiniame tinkle „Facebook“.
– Kas yra naudingiau, ar po paskelbtu įrašu sulaukti daugiau paspaudimų „patinka“, ar, kad draugai juo pasidalintų? – kėlė klausimą Kornelija.
Anot jos, socialiniuose tinkluose svarbiausia sklaida. Kuo daugiau tinklo narių pasiekia skelbiama naujiena, tuo didesnė tikimybė būti įsimintam, net parduoti prekę ar paslaugą.
Kornelija dėstė, kuo svarbus atsakingas komunikacijos socialiniuose tinkluose kūrimas tiems, kurie kuria smulkųjį verslą. Mergina demonstravo, kaip „Facebook“ paskyroje keisti nustatymus norint, jog šiame socialiniame tinkle kuriamas turinys pasiektų kuo didesnę auditoriją.
Jauna moteris neseniai baigė komunikacijos studijas, šiuo metu rūpinasi „Taurų nuotykių parko“ rinkodara, kuria jo įvaizdį.
Prieš porą metų iniciatyvią moterį išgarsino jos socialinis projektas „Visi vaikai svajoja“. Kornelija ir dar keletas merginų socialiai pažeidžiamiems vaikams surengė dešimt gimtadienių. Rėmėjų pagalba jauna moteris pasirūpino švenčių vaišėmis, dovanomis, pati vaikus linksmino įkūnydama įvairius personažus. Jos rengiamas projektas pasižymėjo puikiu organizuotumu, sulaukė net kitų miestų gyventojų dėmesio, palaikymo. Tam itin padėjo puiki renginio sklaida „Facebook“.