2019 Birželio 20 d.
Ketvirtadienis
Budintis reporteris
(8 446) 51 470
8 687 80 318

Šio įrašo komentavimas nėra leidžiamas, nes straipsniui daugiau nei 30 dienų.

Komentarai
mergele velniškai drąsi rašydama tokį straipsnį... pažiūrėsim laikas parodys kas dabar valdys Tauragę? ar ne Sigitas,ar atlaikys jaunas vaikinas prieš senus vilkus kurie jam už nugaros...
nuomonė - 2019-03-19 14:45:21
Ačiū, puikus straipsnis!
Pagarba - 2019-03-17 19:46:16
Straipsnis 10 balų vertinimo sistemoje vertinamas 0.labai blogai liberalai paruošė namų darbus.Pilti 'Š' ant aponento galvos,pats lengviausias darbas,bet ir čia visas 'Š'jau pasenęs ir kvapo neturi.Komentatorui "nuomonė,nirko asmeniško"siūlyčiau gerai išsimiegoti ir ryte apsilankyti pas psihetrą,matomai labai pavargote nuo užsakomųjų komentarų.Kas liečia kandidatus ,tai noriu pasakyti,kads Dovydėliui reikėtų dar biskutį subręsti ir po poros kadencijų taryboje bandyti iš naujo.
Tauragiškis - 2019-03-15 14:53:38
O kas yra tas jūsų "psihetras" ir kokioj mokykloj mokėtės lietuvių kalbos gramatikos?
Vaclovas - 2019-03-15 19:17:43
Kai trūksta "argumentų",belieka "ieškoti sliekų ant asfalto".....
Ania?Ania - 2019-03-17 19:43:05
Dabar galėsit patys 4 metus bręsti ir tada vėl bandyti iš naujo.
žemaitis - 2019-03-19 20:53:30
Straipsnis 10 balų vertinimo sistemoje vertinamas 0.labai blogai liberalai paruošė namų darbus.Pilti 'Š' ant aponento galvos,pats lengviausias darbas,bet ir čia visas 'Š'jau pasenęs ir kvapo neturi.Komentatorui "nuomonė,nirko asmeniško"siūlyčiau gerai išsimiegoti ir ryte apsilankyti pas psihetrą,matomai labai pavargote nuo užsakomųjų komentarų.Kas liečia kandidatus ,tai noriu pasakyti,kads Dovydėliui reikėtų dar biskutį subręsti ir po poros kadencijų taryboje bandyti iš naujo.
Tauragiškis - 2019-03-15 14:42:38
Aš mačiau ir liberalus ir socdemus pilant vieni ant kitu purvą. Socdemai dar aršiau puolė. Socdemų arkliukas “ bnepatinka kitu nuomonė”, kai patys neturi jokios tolerancijos. Tik nemegink kita nuomone išsakyti, tuoj puola socdemai. Vienu žodžiu visi vienodi. O man nesvarbu kas bus meras, tik įdomu, kaip Pecia issiteks su Petrosium, da priedo koncevycius . Bus įdomiai
Skaitant spauda - 2019-03-17 09:54:02
AUTOREI vertėtų pasimokyti žurnalistinės tolerancijos iš R. Ramanauskienės. Pasiskaitykit, panele, jos straipsnį " Kandidatų nuodėmės: kiek įtakos turėr rinkimų rezultatams? Nererta taškytis purvais, žmonės sugebės atsirinkti ir be to.
Tauragiškis - 2019-03-15 09:21:21
vagies petrošiaus dinastija seniai purve iki ausų,ką ten jau beišpurvinsi....
Nuomonė,nieko asmeniško - 2019-03-15 10:57:51
Ramanauskienė - tolerancijos pavyzdys, ar čia dienos anekdotas?
Tadas - 2019-03-15 14:31:02
Dovydas pasake per debatus kad patys mesites uz kelius tai taupykite pinigus, nes koncertams bus o ant keliu is savu
Tomas - 2019-03-15 06:08:41
Vagių dinastijos melas ir propaganda ? Vagių šeima nori vogti iš Tauragiškių,godumas valdo,ar ne petrošiau?
Seniai nestebina... - 2019-03-15 08:17:33
paziurek debatus mielas melas, idomu kas meluoja
PIJUS - 2019-03-15 08:50:34
Matomai pats arsus vagis buvai tais sovietiniais laikais,kad vis kliedi apie vagis.O laisvos Lietuvos laikais jau viska reikia Pirkti,pirkti ir dar karta pirkti.
Virginija - 2019-03-15 08:52:07
Be nervų, kolūkiečiai,jokia paslaptis, kad petrošių šutvė yra vagys ,melagiai ir intrigantai.
Nuomonė ,nieko asmeniško - 2019-03-15 09:00:07
cia apie bet ka taip galima pasakyti nieko vertos sapaliones Be nervų, kolūkiečiai,jokia paslaptis, kad piberalu šutvė yra vagys ,melagiai ir intrigantai.
nuomone - 2019-03-15 09:27:29
Teisingai Dovydas pasakė, jau nuo caro riuricho laiku yra sprendimas, kad kas pirmiau nori asfaltuotu gatvių turi 20 proc. prisimesti. Tai buvo ir bus prie visu valdžių . Paklauskit socdemų ar yr toks, gal nemeluos
Tomui - 2019-03-17 09:58:45
Mielieji žmonės, prašau, renkant kandidatą susidėti konkrečius faktus ką padarė bei ką ketina padaryti liberalai ir ką Socialdemokratai (nors programą pavartykite) savo valdymo laikais ir tuo labiau neisvadovaukite emocijomis. Faktams nelabai rūpi jūsų emocijos
Išmintis - 2019-03-14 22:19:08
Bjaurus straipsnis. Žurnalistei turbūt apmaudas ir pavydas ima, kad neturėjo tokio tėvo, kaip Darius, negavo gerų pamokų, postūmio gyventi geriau, siekti tikslų, kurti verslą ir t.t.Gerai, kad netapo tokia, kaip savo tėvas. Pirmiausia, reikia atsigręžti į savo daržą. Negražu
tauragiškė - 2019-03-14 22:07:11
Žinoma, koks "praradimas"neturėti tėvo-sovietų okupantų kolaboranto,KGB tarno ir vagies aferisto, kuris savo patirtį perduotu sūnui......
Nuomonė ,nieko asmeniško - 2019-03-15 08:19:35
Kokia pikta ,,Nuomonė, nieko asmeniško", tai, kas pasakyta, neatitinka savęs įvardijimo. Pyktis liejasi per kraštus:okupantai, kolaborantai, vagys, aferistai,kagėbistai ir brrrrrrrrrrrrrrrr Viešpatie, jau ir epocha kita, o čia vis dar apie praeitą amžių. NUSIBODO.
Tai nuomonei - 2019-03-15 12:14:02
"Nusibodo "-neskaitykite,niekas neverčia.... Vagims komunistams -tiesa, kaip raudonas audeklas koridos buliui....
Tiesa nepatogi? - 2019-03-15 12:29:15
Skaityti ar neskaityti - tai jau mano reikalas, ką noriu , tą ir skaitau arba neskaitau. Bet minties vis tiek nesupratote, nes jūsų smegenyse įsikibęs ,,vagis komunistas" neleidžia mąstyti pozityviai, tiesa jums tik ta, kuri susijusi su praeitu amžiumi, o ten tai juk tik ,,vagys, vagys, vagys " ir dar komunistai, o dar,, raudoni audeklai"... ir jau sapnuojate ... Įsignybkite ir atsibuskite nuo savo praeito amžiaus skiedalų. XXI amžius .
Tai ,,nepatogiai tiesai" - 2019-03-16 13:26:39
Vagys petrošiai yra Tauragės gėda ir nelaimė
Nuomonė - 2019-03-17 19:44:52
Va čia tai jau visai keista, kad bandai suagituoti socdemus už liberalų kandidatą, bet ką gali žinoti, gal ir pasiseks. Sėkmės, kuklusis Tado Blindos sekėjau!
nei liberalui ir nei socdemui - 2019-03-14 21:47:53
Svarbu ne tai, kad jaunimas tokių žodžių kaip "otkatas" nebežino, svarbu tai, kad socdemai tuos žodžius gerai žino ir kad jie ilgai dirbo tokiais metodais. Ir visai nesvarbu kokiam kandidatui mano kukli nuomonė padės ir kuriam pakenks.
Nei liberalas ir nei socdemas - 2019-03-14 21:09:57
paskutinis liberalų darbas parduoti Dunokus.
Virga - 2019-03-14 20:53:22
Labai keistas komentaras, tarsi Rusijos caro valdininkas būtų iš anapilio sugrįžęs pasidairyti po Tauragę. Kvieti balsuoti už permainas, o pats naudoji žodžius, kurių žmonės jau per 20 metų negirdėjo, jaunimas net nežino, ką jie reiškia. Man tikrai vienodai, kas ką valgo ir kur bezda, tai nėra tarybos narių ir mero pareigos. Meras privalo telkti bendram darbui tauragiškių išrinktus 24 žmones, nesvarbu, kokių partijų ar nepartijų jie deleguoti. Tamstos rašinys tikrai nepadeda kandidatui laimėti, nes iš rašinio suprantu, kad tamstelė už kandidatą nusprendė, kad jis su kitaip manančiais nedirbs ir jų bezdalų neuostys.
neliberalui ir nesocdemui - 2019-03-14 20:46:39
Aha pelekautai, kad mes jau jose SEDIM, paskutinis piberalu darbas parduoti DUNOKUS SVEIKINU o jei dar perrinks viska isparduos IR PRIVATIZUOS NUO TO paprastiems zmonems kainos tik kils, o uz alfatavyma KELIU PONAS DOVYDAS DEBAtuose pasake kad zmones is savo kisenes mesis tai kaip ten su tuo suriu?
ATSIBUSKIT - 2019-03-14 20:38:08
LABAI TAIKLUS STRAIPSNIS,ŠAUNUOLĖ EGLĖ. REIKIA DAR PAKLAUSTI,KODĖL DARŽOVIŲ FABRIKO AFEROJE NIEKAS NEGYNĖ VIEŠOJO INTERESO IR KAS TAI DENGĖ ?
Tauris - 2019-03-14 20:33:07
Niekada nevertinau "Tauragės žinių" kaip laikraščio. Dabar dar kartą įsitikinau kad tai nieko vertas laikraštėlis.Tikrasis laikraščio pavadinimas, " Tauragės Liberalų žinios".Jau tokio verzimosi i valdzia, tokio pylimo, kad net slykstu! Kaip zydas versi i turgu stume taip jus DOVYDUKA.
VYTAS - 2019-03-14 19:16:29
zuvis buna nuo galvos, kad vietos valdzia net tarnybas uzsiunde -paskutinis siauudas
Alger - 2019-03-14 18:49:07
Sutinku, kad Vilniuje liberalai prisidirbę kaip reikiant, beje ir tie patys socdemai tikrai ne mažiau. Bet čia renkame vietos valdžią, o ne Seimą, todėl ir žiūrėkime į tuos vietinius veidus, ar juos norime matyti valdžioje. Kai pamatai visą tą šaiką - pranius, beišys, karbauskis kancevyčius, grigalienė, lapė, net nejauku pasidaro, kad jie vėl 4 metus bezdės taryboje, karbauskis savivaldybės administracijos direktoriaus poste. Ar dauguma iš jų bus opozicijoje, ar vėl valdys Tauragę otkatų ir išimtinai socdeminio partinio principo būdu, ir priklausys nuo šio paskutinio sekmadieninio balsavimo.
Nei liberalas ir nei socdemas - 2019-03-14 18:33:43
Masiulis, Gustainis, Steponavičius teisiami, Guoga paprašė partijos audito išmetė, Šimašius ir Armonaitė pabėgo, AR jusTIKIT ŠIA PARTIJA, KA JI NUVEIKE GERO Taurageje, mums paprastiems zmonems, ar kazka sutvarke parka koki irenge, darzeli pastate ir TIK BUTU UKIO privatizacija uzsieme? kur tos 3000 nauju darbo vietu?KUR NAUJOJO KANDIDATO patirtis privaciame versle, debatuose sake kad prie gatviu tvarkymo patys gyventojai tures prisideti, KUR LOGIKA?
SIGITAS - 2019-03-14 17:53:54
PAZIUREKIT KOKIe SLYKSTUS LIBERALU komentarai ar tokie gali but valdzioj? jie SPOGSTA IS PAVYDO Darius dirbo su slapta info SEIME, buvo ne karta tikrintas del patikimumo, o ji apsmeize Dapkus kuris jau zurnalistu nedirba o jo kopanijos vadovai teisiami su MASIULIU, JU METODAI apsmeizTI, SANTAZUOTI SAZININGUS politikus, jie valde politikus ir pabijojo kad, Darius taps ministru, nei Kai dirbo seime antikorupcijos pirmininko pamate kad turi stubura ir neis susitart, ATSIBUSKIT
STOP MELUI - 2019-03-14 17:49:00
Mane visada stebino, kad gyvenimus mūsų nori valdyti žmonės, kurie savų nesugeba susitvarkyti - su gėrimu nesusitvarkantis ir palaidą gyvenimą gyvenantis rašeiva-politikas, daugiavaikė vieniša motina, kurios vaikus neaišku nei kas prižiūri nei ką jie veikia, bankrutavęs verslininkas-politikas arba studentas-sportininkas. Jie mano, kad geriau žino kokius sprendimus Tauragei priimti, ką išmesti, o ką pasodinti, ką apžmeižti, o ką išgirti. Tiesiog Dievai, ne kitaip.
kudikis - 2019-03-14 15:48:35
Čia ,kai rašote apie alkoholiką ir savo vaiko neauginantį žmogėną,turite galvoje petrošiuką?
Klausimas ??? - 2019-03-14 15:51:22
Nea, turiu omenyje jus.
kudikis - 2019-03-14 16:38:38
aš ,skirtingai nuo aferisto petrošiuko,savo vaikus auginu pats...
graži diena - 2019-03-15 08:25:44
Tikrai geras ir taiklus straipsnis. Petrošius su savo gauja tikrai per ilgai valdė, klausimas tik kaip jiems su tokiu vagysčių ir korupcijos lygiu pavyko išvengti teisėsaugos dėmesio. Tegu dirba kas tik nori ir gali tai daryti, bet tik ne seni vagys komunistai.
žemaitis - 2019-03-14 12:36:11
Kad ir kas buvo ar nebuvo, bet iš dviejų kandidatų tik už DARIŲ. Taip jau iškrito kortos...
NSO - 2019-03-14 12:24:23
Zmones, mielieji,kuo jus apzavejo tie karabasai,kad niekaip nenorit ju atsikratyti?! Zaviuosi pagegiskiais,kuriems pagaliau atejo nusvitimas padaryti gala Komskiu seimynos viespatavimui. Nelinkeciau,kad ir vel karabasai valdytu musu miesta. Labai palaikau Dovyda ir balsuosiu uz ji.
! - 2019-03-14 13:01:33
Duok ,Dieve,kad jusu pranasyste neissipildytu. Ne visada kortos pasako tiesa ,deja. Linkiu Dovydui sekmes.
UFO - 2019-03-14 14:13:18
pašiurpau nuo Jūsų komentaro, nežinau, ką iš tiesų norėjote pasakyti, bet čia jau nei padorumas, nei sveikas protas neneša.
nežadinkit numirusių - 2019-03-14 12:13:32
Mieloji, jus pasiurpino vienas zodis? Karabasas - toks asmuo,kuris pasinaudodamas tarnybine padetimi ,privatizavo labai daug NT. Tai badyte bado akis kiekviename miesto kampe,tad niekada nekils ranka balsuoti uz megejus naudotis statusu.
Yra kaip yra - 2019-03-14 14:04:13
O kas jums neleido nusipirkti kokio nekilnojamojo turto?Ar smegeneliu neuzteko ar pinigeliu?Visas miestas privatizuotas,kas turejo smegenu ir pinigu tas ir privatizavo.Ir cia viskas gerai.Buves buitinis-Stanku,buves snoro bankas ir Famclub batu parduotuve -jaunu dirbanciu zmoniu privatizuota.Turgelis vytauto gatveje privatizuotas Vasariu ir dar keliu bendrasavininku.Galiu kiekviena pastata Taurageje parasyti kieno jis yra.Bet ar verta.Cia jokio kriminalo nera,cia viskas gerai.O jus visiems pavydite,pirkite ir jus ka nors.Juk niekas nedraudzia.
Birute - 2019-03-14 17:48:13
Kas buvote koncerte kovo 11, girdėjote, kaip maestro Kernagis atsisakė solidaus atlyginimo už jo reklamą didelio prekybos centro Vilniuje atidarymą vien todėl, kad po juostelės nukirpimo jis turėjo pasakyti žodžius ,,šis prekybos centras bus Lietuvos širdis''. Tai žmogus, kuriam įsitikinimai svarbiau už pinigus. Gal Dovydas irgi taip pasakytų, jo šeimoje pinigai uždirbami darbu, ne aferomis. Su tokiais žmonėmis galima eiti į žvalgybą, tokie neišduoda.
---------------Kernagis------- - 2019-03-14 12:02:04
Dviračių vagys nepraeis!
senukas nausėda su dvyriku,,Minsk" - 2019-03-14 07:32:14
Tie vagys viską vogė "tauragiškių vardu "?
??? - 2019-03-14 07:47:12
Turejo smegenu , nesedejo kaip lopai , ir prisipirko visko , malaciai vyrai ! Jus negulekit ir turesit. Butumet ju vietoj ta pati darytumet .
Monika - 2019-03-13 23:33:32
Kolxozniko baudžiauninkai garbina vagis aferistus.....
Nieko naujo - 2019-03-14 07:45:23
Redaktorė parodė kiek kainuoja, šlykštu.
. - 2019-03-13 23:04:19
Kurjerio redaktorius pigus?!
Argi naujiena?! - 2019-03-13 23:25:52
Nu jooo, redaktorė, tai surskio lygio
skaitytojas - 2019-03-13 23:37:08
Straipsnis puikus. Ir visai cia ne purvasklaida kaip sako dinastijos gerbejai ir visokie uztarejai. Zurnaliste itin tiksliai pateike akivaizdzius,tikrove atitinkancius ir neisgalvotus faktus. Ir tie faktai apie seimyna tikrai slykstus, o ne redaktore. Gaila,kad zmones nebeskaito spaudos,nesidomi politiku skaidrumu,tad veikiausiai jie net nesuvokia uz ka reiketu teisingai balsuoti. Sitaip gali atsitikti,kad Taurage valdys sunus ir tevas. Palaikau Dovyda ir vis dar viliuosi,kad jis bus naujos kartos miesto meras.
- 2019-03-14 13:31:40
Nesu nei uz viena nei uz kita bet tiesiog slykstu skaityti kaip laikrascio zurnaliste raso, t.y. pila purvus ant vienos puses.. na juk nepaslaptis kieno uzsakymu
- 2019-03-13 22:18:03
Ar už tą purvą petrošiukui buvo užtrenktos ministerijos durys?
??? Nenustebčiau - 2019-03-13 22:20:28
Petrošiukui dabar visos durys atviros, nes jis sugebėjo patekti į seimą, bus puikus meras atstovaus paprastų žmonių interesus.
- 2019-03-14 09:16:17
Pritariu nuomonei apie žurnalistės rašliavą. Šiurpu, jei tik tokią nuomonę teturi, kuri ,,varo į vienus vartus". O kur demokratija??? Natūralios atrankos būdu pasirenkame - aišku - Darius !
Atsakas Eglei - 2019-03-14 14:16:03
Dviračių vagys nepraeis!
senukas nausėda - 2019-03-13 22:05:35
Ar petrošiukas dviračių vagis?
Klausimas - 2019-03-13 22:16:06
Dvigubi standartai ? O tai Galima 25 metus slėpti mokesčius(vogti iš Valstybės biudžeto) ?O visgi tai stabdo MŪSŲ atlyginimų augimą ir Tauragės biudžeto augimą ir, žinoma, visos Lietuvos BVP augimą
Išmintis - 2019-03-14 22:33:58
Pagal straipsnį ,jei balsuoji ne už liberalus,tai vadinasi žengi atgal.Tai gal palikit tai spresti patiems žmoniems ,kur jie nori žengti.Lietuva yra laisva ir demokratiška šalis ir visi balsuoja kaip nori.O tokie straipsniai laikraščiui solidumo nesuteikia.Tiesiog bulvarinis skaitalas ir tiek.
Rinkėjas - 2019-03-13 19:27:44
O jei balsuoji už senukų apgaviką ,kuriam durys į ministeriją užtrenktos prieš nosį, tai eini pirmyn?
Klausimas - 2019-03-13 19:53:14
Slykstu skaityti to nenormalaus zmogeno,kurio komentarai po kiekvieno kitos nuomones komentaro.Kliedi apie Kgb ir milijonus Mazvydo mokyklos,komunistus,mazgotes.Negi nieko nedaro teisesauga ,nebaudzia uz tokius komentarus.Itariu,kad cia putojasi kazkada labai arsus buves komunistas,kgb parsidavelis,kuriam labai nepasiseke kai zlugo sovietu sajunga.Bet mes ji bandysime isaiskinti,o tada parasysime pavarde.Ir ko gero tai tikrai bus tas arsus buves komunistas,kuris dabar stipriai isvertes kaili.
Birute - 2019-03-13 19:19:28
Tai tas išvertęs kailį-neeilinis komunistas,sovietų partinės mokyklos auklėtinis pranius petrošius,kuris su KGB majoru Aleksandru prixvatizavo parduotuvės aikšteles,ir būtent tada kai,jis buvo meru,"pradingo"milijonai iš Mažvydo?
Rinkėjo klausimas? - 2019-03-13 19:57:22
Ne ,ne tas Petrosius.Su Petrosiumi viskas gerai,kas turejo smegeneliu,tas ir prisipirko nekilnojamojo turto,nes suprato ,kad is to galima gyventi.Visa sTaurageje nekilnojamas turtas nupirktas ir tai yra gerai,taip galima ir taip reikia daryti,kas smegeneliu turi.O tas buves arsus komunistas ,kuris kliedi apie komunistus,kagebistus,milijonus va tas smegeneliu neturejo.Tai dabar jam labai pavydas bamba grauzia.
Birute - 2019-03-13 22:44:17
Vagis yra gerai? Kaip ir sakė amb vagių patronas-vogti "vsio zakono "?
Taigi nieko naujo.... - 2019-03-13 23:28:57
Jeigu jau užkliūva socdemu Petraitis dėl politinės patirties stokos, įdomu kokios politinės patirties turėjo Petraitis ar Kaminskas prieš ateidami į savivaldybę darbuotis?????
Rinkėjai - 2019-03-13 17:51:36
Jie nebuvo KGB verslo partneriai ,neapgavo senukų ir t.t. ....
Aišku - 2019-03-13 18:07:58
Neprisipirko sklypų aplink Tauragę...
Ir - 2019-03-13 21:59:28
Jau vien liberalų kultūra ko verta. Savo tokia rinkimine taktika jau netekote daugelio savo buvusių rinnkėjų. Kultūra žemiau plintuso. Kai neturite kuo pasidžiaugti, tai gabūs pilti šiukšles ant kito. Bet iš tikro tai tik save apš...
skaitytojas - 2019-03-13 17:36:47
KGB tarnų gerbėjai peza apie "kultūrą",apie vogimo, melo ir propagandos "kultūrą "?!
Juodas humoras - 2019-03-13 17:42:28
Aukštas kandidato į merus "kultūros "lygis-žiūrėti įžūliomis paršo akimis ir spekuliuoti "tauragiškių vardu "!!!
Nuomonė,nieko asmeniško - 2019-03-13 17:56:04
būtinai ateisiu ir dar kaimynus surinksiu.Dėl geresnio rytojaus būtina paremti Darių
Antaanas - 2019-03-13 16:55:55
Žinoma, paskutinis aferisto šansas,ministerijos durys uždarytos,liko daug dar neapgautų senukų Tauragės rajone!?
Atgal į kolxozo rojų! - 2019-03-13 17:25:56
Varyk ir nestabdyk!!!Tauragej dar liko karabaso neisvuogtu sklypu,tame tarpe ir prie Juros upes...Tik kai raisha sena kumele atbuluom pasibaidys nebliauk ir nedejuok.Pilnu greiciu atgal!!!
piktas - 2019-03-13 19:27:25
O aš vertinu "Kurjerį",kuris mane užblokavo už tiesą apie godžią vagių dinastiją-Tauragės karabasus! Man tai -įvertinimas!
Tiesa - raudonsukių siaubas! - 2019-03-13 16:39:07
Niekada nevertinau "Tauragės žinių" kaip laikraščio. Dabar dar kartą įsitikinau kad tai nieko vertas laikraštėlis.
Liūdna - 2019-03-13 16:26:21
Pensininkas, kolxozo pirminnkas,sovietų partinės mokyklos auklėtinis pranius, būdamas meru "nematė",kur "išgaravo "Mažvydo milijonai,taip pat jis "neprisimena"kiek už seimo BMW mokėjo (šeimos afera???),tai gal jis ,su visa pagarba jo amžiui,yra neadekvatus? Ir tokie žmonės sėdi savivaldybėje?!
Ar savivaldybė neįgalių senelių namai? - 2019-03-13 16:19:57
Atrodo, kad vieninteliai, kuriuos vis dar kankina pagirios yra liberalų komanda. Labai spalvinga buvo ir rinkiminės nakties nuotrauka, kurioje vaikų akivaizdoje buvo vartojamas alkoholis. Tauragės blaivintojai sau taiko kitokius moralės standartus visose srityse.
pagirios - 2019-03-13 15:56:45
Aišku, standartai kitokie ir vertybės kitokios ,lyginant su išgamomis,KGB tarnais ir verslo partneriais....
Tai nieko keisto - 2019-03-13 16:06:26
Tikrasis laikraščio pavadinimas, " Tauragės Liberalų žinios" :D
Teisutis - 2019-03-13 15:46:33
Leniniečių balsą,ten rasite veidotyrininko straipsnių apie "charizmatišką"sovietų okupantų kolaborantą ,KGB mazgotę karabasą ir ne tik...
Teisė rinktis..... - 2019-03-13 16:12:30
Pries antra tura labai domejausi apie siuos abu kandidatus. Tiek Dovydu, tiek Darium. Labiau pasigilinus suzinojau daugiau apie Petrosiu komanda ir negaliu patiketi, kad tokiais juodais dalykais uzsiimantys zmones dar gali pretenduoti i politika??!!!!! Geda uz Taurage, kad dar yra zmoniu, kurie balsuodami leidzia siuos asmenis arciau valdzios. Dar teko vakare matyti kaip nupleso kito kandidato plakatus ir toje vietoje uzkabina Dariu. Galimai tai oponentu darbas. Ar tikrai tauragiskiai dar gali leisti sau balsuoti uz tokius, kurie garbingai nemoka kandidatuoti. Antrame ture balsuosiu uz sviesu zmogu Dovyda ir kvieciu visus taip pat rinktis Dovyda!!
Mano nuomone Dovydas privalo buti meru - 2019-03-13 15:42:36
As palaikau Dovyda Kaminska, nes jis doras, saziningas ir kulturingas naujos kartos politikas, matau, kad ji palaiko visi, kurie ka nors yra pasieke savo darbu, ne per partijas, ne per pazintis, o sunkiai dirbdami, manau, tai daug ka pasako. Laikykis Dovydai, sviesioji Taurages puse uz jus, kad ir kas benutiktu
Nuomone - 2019-03-13 15:29:51
Laikykis Dariau šviesioji ir tamsioji pusės už Tave. Visi už Darių
Nuomonė1 - 2019-03-13 15:48:26
Laikykis, aferiste,nenusimink,kad į ministrus nepraėjai dėl savo "darbelių"?!
Ania? - 2019-03-13 15:59:19
Turejau geresne nuomone apie sia ziurnaliste ir apakritai apie laikrasti. Ar neturetumet skaitytojui suteikt galimybe paciam pasirinkti uz ka balsuoti, o dabar aiskiai formuojat nuomone, kuri tik jums atrodo teisinga. Uztenka viso brudo FB, o dar ir jus. Praradot neviena istikima skaitytoja.
Nebeskaitysiu! - 2019-03-13 15:29:23
Koks praradimas,ilgai neužmigsiu!
Nesulaikau ašarų... - 2019-03-13 16:00:27
Puiku, skaitytojai jums nerupi. Kam tada jus reikalingi:)
Nebeskaitysiu! - 2019-03-13 16:07:13
Gero vakaro
Be nervų , - 2019-03-13 16:13:34
Tai ir būdrauk, nė kiek negaila nei graudu tavo ašarų.
Atsakas Eglei - 2019-03-14 14:20:55
O siaube Tauragėje legalizavo "ŽOLĘ"....
Dėl parašyto briedo - 2019-03-13 15:24:23
”Rinkėjas neįsigilino <...> ir įjungė atbulinę pavarą.” Žurnalistai, ar neturėtų šis straipsnis būti pažymėtas kaip politinė reklama?
Tiesiog skaitytojas - 2019-03-13 15:17:47
Pritariu, jau tokio verzimosi i valdzia, tokio pylimo, kad net slykstu!
Pritariu! - 2019-03-13 15:36:51
Koks veržimasis-paskutinis šansas?! Ministerijos durys užtrenktos, įžūlus žmogėnas ,spekuliuojantis "tauragiškių vardu ",bet kokia kaina nori tęsti tėtušio "darbelius"?
Rinkėjo klausimas - 2019-03-13 16:09:52
Rinkimai prasidėjo, agitacija tęsiasi. Puiku.
Vida - 2019-03-13 17:24:18
Man atrodo kad kiekviena valdzia palieka savo idirbi . Kaip po socdemu ateja liberalai dirbo pradetus socdemu projektus. Idomu kokiu nauju ideju tures jai isrinks. Ir jai taip viskas skaidru tai ko pildami purva liberalai bando paveikti rinkejus . Visi zino vienu ir kitu nuveiktus darbus, bei juodas demes bet taskytis purvais neskanu.
Aldona - 2019-03-13 15:16:53
Raudonsukių melas ir propaganda kasdien liejasi laisvai
Nieko naujo - 2019-03-13 15:24:32
Na tai, kad kažkas pila purvą pasislėpę po kitų vardais, netikromis anketomis ir “inkstais” nereiškia, kad jie neskleidžia purvo :) Gerbiu liberalus už tai, kad jie bent kritiką sugeba pasakyti savo paties vardais, o ne besislėpdami. Labai patogus kažkam “aukų” vaidmuo :)
Nuomone - 2019-03-13 15:34:01
Apie kokius komuniagų "projektus"kalba-apie pavogtus Mažvydo milijonus ar apie "auksinį"tiltą į pievas?
Klausimas ??? - 2019-03-13 16:04:24
Liberalų fanų palaikymas vis labiau panašėja į desperatiškas girtų, iš emigracijos grįžusių krepšinio gerbėjų skanduotes teisėjams bei varžovams. Kas laimės mero rinkimus dar neaišku, bet kultūringesnės ir profesionalesnės rinkiminės kampanijos rinkimų laimėtojas jau seniai aiškus. Pralaimėjimas neturėtų labai nuvilti Tauragės liberalų, nes juk po 4 metų tikriausiai laimėsite! Didžioji dalis aistringiausių Jūsų agituotojų bei Jus palaikančių politikos žinovų jau galbūt bus 18 - mečiai! ;)
Tik tiek. - 2019-03-13 15:02:32
Šizofrenikas aistis turi veiksmo, gali lieti savo lyberaliskaikonservanikines mintis. Gerai tave stankai šeria už tokį lojimą.
Aisciui - 2019-03-13 15:00:33
iš kur ištraukėte apie tuos nemokamus atrakcijonus, koncertus? VISKAS PERKAMA UŽ MOKESČIŲ MOKĖTOJŲ PINIGUS.Tik kad juos išleidžia valdininkai kaip nori.
info - 2019-03-13 14:49:51
Čia apie petrošių ,aplink Tauragę,supirktus sklypus?
Nemokamų pietų nebūna - 2019-03-13 14:51:43
O gal apie petrošių ir jų verslo partnerio prichatizuotas aikšteles?
klausimas ???? - 2019-03-13 14:56:54
Taip, pritariu
- 2019-03-13 15:06:40
Aš suprantu, kad jau visiems pabodo ta rinkimine kova ir cia esme net ne apie pati mera...Bet tie kurie zada balsuoti uz D. P argi tokie trumparegiai ir nepastebejo ka jis atsives i komanda???? Kas galimai bus administracijos direktorium??? Vietoj M. P, kuris tikrai kompetetingas, ateis pensijinio amziaus atgyvena. Ar tie zmones domejosi socialdemokratu partijos bent penkiais gautais mandatais ir kas juos gavo??? Ir esu isitikines, kad tie kurie balsavo siuose rinkimuose greiciausiai neturi interneto ir kompiuterio, nekalbu net apie naudojimasi jais, todel greiciausiai liks neperskaityti sie komentarai....graudu. Tikrai geda uz tai, kad dar yra pasiryzusiu zengti ta didziuli zingsni atgal....
Robotas - 2019-03-13 14:47:09
iš kur žinai, kad pensijinio amžiaus , socdemų bildukas esi ir balsuosi už DARIŲ.
info - 2019-03-13 14:51:46
darius,pranius ,petrošius-yra tauragietiški keiksmažodžiai,todėl rašosi iš mažosios raidės.....
Mano nuomone - 2019-03-13 14:54:31
Pagėgiai jau atsikratė Komskių klano, o Tauragė...
Pamąstymui - 2019-03-13 14:45:44
Stankų
info - 2019-03-13 14:55:05
Stankus tik vienas,o petrošių ir jų giminių apie 15÷17,ania?
Klausimas - nuomonė - 2019-03-13 14:58:53
Nejuokinkit su tuo baseinu, kaip ir su viskuo kitu....
- 2019-03-13 14:44:03
niekas tau neliepia rinkti to, ko nenori, bet ar nemokė tavęs tėvai gerbti kitą žmogų ir jo kitą nuomonę? aš sakau- neteisk, kad pats nebūtum teisiamas ir nerūšiuok žmonių į senus ir jaunus, o keiksmažodžiai tikrai netinka tokio demokratiško dienraščio komentaruose. Tebūnie taika tarp skirtingai mąstančių.
kas bus, tą ir krikštysim - 2019-03-13 14:29:18
Pasirodo savivaldybėje ir jos įmonėse "pluša" dviženklis skaičius,berods net 16!!!, išgamų KGB tarnų petrošių giminaičių!
Nuomonė,nieko asmeniško - 2019-03-13 14:28:03
Žmogau, greitai turėsi nemalonumų už įžeidžainčius komentarus viešojoje erdvėję. Gyvename XXI amžiuje, atsekti kokiame skladuke pili šituos purvinus komentarus vieni juokai, tuoj sulauksi atpildo su kaupu.
Imam_gyvus - 2019-03-13 14:31:42
Negąsdink,žmogau. O ant petrošių purvo pilti nereikia-jie jame iki ausų jau seniai.
Raudonsukių gąsdinimai ir šantažas-kaip tai pažįstama..... - 2019-03-13 14:37:43
Pats (pati) seniai turbūt tame purve, jei ant kito drįsti sakyti>
- 2019-03-13 14:45:34
Ishgrauzk nuopisa?!!Linkejimai is lanbybergerio tvaryelio...Kaushe karabasini nelaimingas!
piktas - 2019-03-13 19:36:54
niekada nebalsavau uz nomenklaturininko gimines ar jie butu pusbroliai ar vaikiukai, ar babos sugyventinio anuko trecios eiles puseseres. Kaita yra reikalinga, bet ne is giminiu puses, nes kitaip tai kvepia iskrypimu demokratinej sistemoj. Padorus, kad ir pagyvenes, vaikis sieks aukstumu ne tevo sesely ir save irodys savistoviai. versle gimines tradicijos yra priimtinos, bet ne valdzioje. Egle pasake svarbu dalyka - mums reikalingi saziningi, praktiski, ukiski zmones, o ne seno plauko kombinatoriai.
abidin van de zigmas chuanas aleksandrovicius - 2019-03-13 14:23:27
taip, smulkmenose velnias slepiasi, jis ir kiršina žmones nemąstyti kritiškai, o vadovautis šiuo momentu.
kas bus, tą ir krikštysim - 2019-03-13 14:21:35
Bukim biedni, bet teisingi. Ar teisybe kad kaminskioks Danijoje dvirates priemones vogdavo?
Aistis - 2019-03-13 14:05:02
NETEISYBĖ,kolūkieti, tai yra tradicinis, kasdieninis išgamų KGB tarnų ir vagių melas,kuris seniai nieko nebestebina.
Nuomonė - 2019-03-13 14:08:48
Tu algą gal gauni už savo idiotišku komentarų rašymą? Po kiekvienu straipsniu susijusiu su rinkimais, ar taip kurjery, ar TŽ. Gaila man tavęs žmogaus...
Justas - 2019-03-13 14:22:22
Nereikia man išgamų padlaižio gailesčio, ačiū.
Argumentų badas išgamas kankina ? - 2019-03-13 14:25:52
Mačiau video, kuriame, neva TVSB direktorė D.G. teigia esanti nepolitiška ir nepriklausanti jokiai partijai, bet VRK duomenimis 2015m. ji buvo vienos rinkimų apylinkės pirmininkė ir priklausė Lietuvos Respublikos liberalų sąjūdžiai, tai arba ponia meluoja, arba VRK rašo netiesą.
Masalas - 2019-03-13 13:59:01
Aš irgi mačiau,kaip galimai stipriai pagiringas vagies petrošiaus sūnelis aferistas sūnelis vapėjo "....pasitraukiau savo noru...",čia apie tai,kai jam už "gerus"darbelius buvo užtrenktos ministerijos durys.... Nebestebina petrošių melas ir propaganda kasdien .....
Rinkėjo nuomonė - 2019-03-13 14:04:23
Linai išsipagiriok, o tai panašus daraisi į Tomą.
Rinkėjui - 2019-03-13 14:34:23
Čia nuo pilstuko kaukuolinio haliucinacijos kankina, linai,tomai vaidenasi?
Sunku ,kai parduodi balsą raudonsukiams už bambalį? - 2019-03-13 14:39:47
Puikus straipsnis.Tikslūs argumentai. Ačiū, Egle.
- 2019-03-13 13:39:04
Stankų orostitutės triedzia ant kiekvieno kampo , kur tik gali.Gal baikite gasdinti nebūtais dalykais. Patys sau prieštaraujate , kokia politinė patiris pas dovyduką? Pabuvo patarėju ir satnkų pašikinuku, va visa patirtis.juk prieš keturis metus tūlas buzhalteris peteaitis irgi neturėdamas absoluciai jokios politines patiries , tik mokedamas bankrutuoti uzeme ukvedzio vietą.ta kodel dabar kitas petraitisnegali pabandyti. Buvau pries Petrosiu, bet po tokio purvo pylimo , balsuosiu už. Darių Petrošių ir kviečiu visus taip pat balsuot už Darių.
Ne stankų qurvoms - 2019-03-13 13:26:00
KGB tarno, išgamos ,sovietų partinės mokyklos auklėtinio ir jo aferisto sūnelio, menkystų garbintojų kultūros "perlai"seniai nebestebina....
Rinkėjo nuomonė - 2019-03-13 13:37:22
Linai, taigi tavo tėvelis taip pat bendradarbiavo, tik tu to gal ir nežinai, nes dar į kelnes tuo metu dėjai.....
Rinkėjui - 2019-03-13 14:37:02
Tai,kad praniaus sūnus darius,ne linas!
Sunki diena? - 2019-03-13 14:41:04
Prašau atkreipti dėmesį į šio komentatoriaus (Ne stankų qurvoms) komentare išdėstytas mintis. Jis bando įrodyti, kad šis straipsnis, gal dar koks vienas ar kitas komentaras neva tai PAKEITĖ jo nuomonę ir jis dabar jau balsuos už tą, kuris neva yra nuskriaustasis. Nepasimaukit ant tokių nuomonių manipuliacijų. Tai senas "keičiu nuomonę" + "palaikau skriaudžiamąjį" triukas. Nors aš manau žmonės ir patys tai mato. PS. Sutinku, kad straipsnis į vienus vartus, bet kitam TRG laikraštyje straipsnis į kitus vartus. Suprantama, kad man irgi nepatinka, kad tie du laikraščiai ryškiai pasidalinę į dvi priešingas stovyklas. Norėtųsi nepriklausomos spaudos. Bet yra, kaip yra.
trg - 2019-03-13 18:32:08