2019 Birželio 20 d.
Ketvirtadienis
Budintis reporteris
(8 446) 51 470
8 687 80 318

Verslas

Į Tauragę ateina pigių drabužių ir namų apyvokos prekių tinklas „Pepco“

  • Įkelta: 2019-04-07
Eglė ČERVINSKAITĖ
egle@taurageszinios.lt

Aiškėja, kas išdygs J. Tumo Vaižganto ir Gedimino gatvių sankryžoje. „Tauragės žinių“ duomenimis, sklypą pernai įsigijusi „Taura group“ dar šį mėnesį pradės prekybos centro statybas. Naujame daugiau nei 700 kv. m pastate įsikurs Lenkijos drabužių bei namų apyvokos prekių tinklo „Pepco“ prekybos centras.

Praėjusiais metais savivaldybė pardavė apleistą sklypą J. Tumo-Vaižganto 110, kur stovėjusiame mediniame name buvo socialiniai būstai. Dabar jis sulygintas su žeme. Prie sklypo prijungta dar ir keleto arų aikštelė, nugriovus nelegaliai stovėjusius kioskus. 13 arų sklypą nupirkusi „Taura group“ jau šį mėnesį planuoja imtis darbų – statys daugiau nei 730 kv. m pastatą. Bendrovės vadovas Artūras Vaičiulis patvirtino, jog statybos prasidės, vos tik bus gautas leidimas.

– Iki rugsėjo mėnesio turime pabaigti ir jau atiduoti užsakovui įsirengti. Kiek žinau, jie („Pepco“) planuoja atsidaryti apie spalį–lapkritį, gal anksčiau, jei pavyks, – teigė A. Vaičiulis.

Lenkijos mažmeninės prekybos tinklas „Pepco“ prekiauja drabužiais visai šeimai bei namų apyvokos prekėmis – virtuvės, vonios ir kitais reikmenimis bei save pozicionuoja kaip žemų kainų tinklą. „Pepco“ dažnai lyginamas su vokiečių tinklu „Lidl“, tačiau plėtrą vykdo šiek tiek kitu principu. „Lidl“ pastatus parduotuvėms stato patys, tuo tarpu „Pepco“ įsikuria didesniuose prekybos centruose, kaip Vilniaus „CUP“, Klaipėdos „Big“ ir pan. Tauragėje parduotuvė nuomosis „Taura group“ naujai pastatyto centro didžiąją dalį. Jame dar nuomojamas likęs 170 kv. m plotas, kurio 1 kv. m nuomos kaina, kaip skelbiama Tauragės nekilnojamo turto agentūra, – 14 Eur.

Pirmąją parduotuvę Lietuvoje „Pepco“ atidarė Marijampolėje 2017-aisiais. Dabar šalyje jau yra 10 prekybos centrų šiuo pavadinimu: du Vilniuje, po vieną Kaune, Klaipėdoje, Marijampolėje, Ukmergėje, Panevėžyje, Kaišiadoryse, Mažeikiuose, Šiauliuose. „Verslo žinios“ rašė, kad iki 2020 m. Lietuvoje planuojama atidaryti 50 „Pepco“ parduotuvių. Prekybos tinklas iš viso planuoja įdarbinti virš 400 darbuotojų.

„Esame europietiškas nuolaidų parduotuvių tinklas, kuris siūlo aprangą visai šeimai bei namų apyvokos prekes už žemiausias kainas. Daugiau negu dvylika metų vystėmės ir sparčiai augome Lenkijoje. Tapome pačiu populiariausiu vaikiškų drabužių pardavėju ir dekoratyvinių prekių tiekėjų lyderiu. Už savo sėkmę esame dėkingi mūsų žmonėms ir jų pasišventimui“, – skelbiama įmonės tinklalapyje.

Iš viso „Pepco“ valdo daugiau nei 1 300 parduotuvių tinklą Rytų ir Vidurio Europos šalyse. Kas mėnesį „Pepco“ parduotuvėse Europoje apsilanko daugiau nei 12 milijonų pirkėjų.

Praėjusiais metais AB „Vilkyškių pieninė“ atstovai kreipėsi į Tauragės rajono savivaldybės tarybą su prašymu išsinuomoti 99 metams žemės sklypą, kuris ribojasi su dukterine įmone AB „Modest“ Gaurės g. ir Gedimino gatve. Planuojamos investicijos buvo patvirtintos, kaip regioninės svarbos projektas. Praėjusią savaitę savivaldybėje lankęsis pieninės generalinis direktorius Gintaras Bertašius dar kartą patvirtino, jog rengia projektą, kuris bus dar didesnis ir sudėtingesnis už neseniai iškilusį išrūgų perdirbimo cechą.

Žaibiškai mieste išpopuliarėjusios picerijos „Kings pica“ savininkai Vilius Stumbra ir Vytautas Merkelis šią savaitę užbaigė planuotą verslo plėtros etapą. Tarailiuose, prieš tai ilgai veikusioje kavinėje „Fortūna“, jie atidarė maitinimo įstaigą, kuri teiks dienos pietų pasiūlymus.

Tauragė tapo pavyzdžiu daugeliui kitų Lietuvos regionų, kaip derinant vietos valdžios ir verslo veiksmus galima pritraukti investicijų bei kurti naujas darbo vietas. Apie tai kalbėjo ne vienas IQ forumo, kuris vyko ketvirtadienį Tauragėje, dalyvis. Tauragės regiono verslininkams ir sprendimų priėmėjams skirtą konferenciją „Tauragė 2019 – regiono verslo plėtros galimybės“ kartu su Tauragės rajono savivaldybe ir Tauragės apskrities verslininkų asociacija surengė žurnalas IQ. Žurnalo vasario numeryje – straipsniai apie Tauragės regiono aktualijas ir sėkmingai veikiantį verslą.   

Politikos, verslo ir kultūros žurnalas IQ, rajono savivaldybė ir Tauragės apskrities verslininkų asociacija (TAVA) vasario 21 dieną kviečia į forumą „Tauragė 2019 – regiono verslo ir plėtros perspektyvos“. Kartu su ekonomistais, rinkodaros, kitų sričių ekspertais bus diskutuojama apie regionų patrauklumo didinimą, miesto rinkodarą, emigraciją / migraciją, talentų pritraukimą bei kitas aktualias temas.

Jaunam žmogui imtis nuosavo verslo reikia nemažai drąsos. 27-erių Viktorija Andrikienė tam ryžosi – vakar ji atidarė didelių dydžių moteriškų drabužių parduotuvę. Susidoroti su kylančiais iššūkiais ir įgyvendinti savo svajonę Viktorijai jėgų suteikia artimųjų palaikymas ir neblėstantis optimizmas.