2020 Gegužės 31 d.
Sekmadienis
Budintis reporteris
(8 446) 51 470
8 687 80 318

Verslas

„Tele2 Power Pack“: paslaugų paketas pritaikytas nuotoliniam darbui

  • Įkelta: 2020-04-16

Užsitęsęs karantino laikotarpis tapo dideliu ir sudėtingu iššūkiu verslui. Tam, kad dirbti nuotoliniu būdu būtų paprasčiau ir lengviau, „Tele2” siūlo išbandyti specialų „Power Pack“ išmanių paslaugų paketą, idealiai sukomplektuotą nuotoliniam darbui.

Viskas viename

Paskelbus karantino pradžią, įmonėms kilo daugybė buitinių ir techninių klausimų nuo to, kaip užtikrinti tinkamas darbo sąlygas savo darbuotojams, kokia įranga pasirūpinti ar kaip garantuoti kokybišką interneto ryšį iki to, kaip peradresuoti fiksuoto ryšio ar sergančio bei atostogaujančio darbuotojo skambučius dirbantiems kolegoms ir neprarasti svarbių klientų.

Didžiąją dalį visų šių problemų išsprendžia vienas paprastas ir ypač lankstus „Power Pack“ sprendimas, kuris apjungia svarbiausias ir šiuo metu verslui pačias reikalingiausias išmanias paslaugas – neribotus pokalbių ir interneto planus, Išmanųjį skambučių valdymą, laisvą internetą biurui ar namams ir specialias nuolaidas naujausiai įrangai. Visa tai – sklandžiam kasdieniam darbui iš ten, kur jūs ar jūsų darbuotojai bebūtų.

Papildoma vertė – išmanus skambučių valdymas

Planą karantino metu išbandę klientai džiaugiasi, kad pasirinkę „Power Pack“ už patrauklią kainą gavo visą paketą išmanių sprendimų, kurie padeda jiems patobulinti savo kasdienius verslo procesus ir paskatinti įmonės rezultatų augimą.

Klientų pamėgta ir puikiai vertinama šio paketo dalis yra ir Išmanusis skambučių valdymas, kuris leidžia lengvai valdyti įmonės skambučius be jokios papildomos įrangos ir diegimo mokesčio.

27-erius metus Lietuvoje veikiančio edukacinės rinkos lyderio „Kalba.lt“ pardavimų vystymų ir plėtros vadovas Jonas Tiapkovas džiaugėsi, kad karantino metu perkėlus visą savo veiklą darbui nuotoliniu būdu ir įdiegus Išmanaus skambučių valdymo sprendimą tiesiogiai su klientais bendraujantiems darbuotojams, jiems pavyko padidinti darbo produktyvumą ir sumažinti praleistų skambučių skaičių.

Didžiausio namų elektronikos prekybos tinklo „Topo centras“ generalinis direktorius Remigijus Štaras taip pat įsitikino, kad su Išmanaus skambučių valdymo įrankiu įmonei svarbiu metu galėjo ypač greitai sujungti geriausius savo ekspertus skirtinguose miestuose, kurie iškart pradėjo konsultuoti namų elektroniką besirenkančius įmonės klientus.

Tuo tarpu vairavimo mokymų įmonės „Rigveda“ komercijos direktorė Gerda Kriščiūnaitė-Krocienė buvo nustebinta greitu paslaugos pajungimu: „Vos prasidėjus karantinui, supratome, jog mums skubiai reikia skambučių nukreipimo paslaugos. Išmanus skambučių valdymas mums buvo įjungtas vos per pusvalandį – taip greitai buvo išspręsta mums iškilusi skambučių suvaldymo iš 26 skirtingų filialų visoje Lietuvoje problema“.

3 mėnesiai nemokamų „Power Pack“ paslaugų

Reaguodamas į šalyje užsitęsusį karantiną, mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ visiems savo verslo klientams leis net 3 mėnesius nemokamai naudotis „Power Pack“ išmanių paslaugų paketu. Šis pasiūlymas taip pat galioja ir naujiems operatoriaus klientams, paketą užsisakiusiems karantino metu.

„Puikiai suprantame, koks įtemptas šis laikotarpis verslui, o ypač smulkiam ir vidutiniam verslo segmentui, todėl solidarizuojamės ir net tris mėnesius kiekvienam savo verslo klientui suteiksime galimybę nemokamai naudotis idealiai nuotoliniam darbui sukomplektuotu paslaugų paketu“– sakė Lukas Mulevičius, „Tele2“ marketingo verslo klientams vadovas.

Pasiūlymas galioja užsisakius planą 24 mėn. laikotarpiui. Orientacinės „Power Pack“ planų kainos prasideda nuo 7,63 Eur/mėn. su 6 GB interneto duomenų iki 14,83 Eur/mėn. su neribotais duomenimis (kainos nurodytos be PVM).

Sužinoti daugiau apie „Power Pack“ planus verslui galite čia: https://tele2.lt/verslui/planai-power-pack

Kilus klausimų, kviečiame susisiekti su savo asmeniniu „Tele2” verslo vadybininku, skambinti bendra verslo linija 1885 arba apsilankyti išmanioje savitarnoje https://mano.tele2.lt/.

Užs. Nr. 19

Pastaruoju metu gyvename smarkiai pakitusiomis sąlygomis – prie jų prisitaikyti turi ir gyventojai, ir verslas. Karantino laikotarpiu turime itin saugoti vieni kitus, todėl daugelis reikalingų paslaugų, taip pat – ir draudimo, teikiamos nuotoliniu būdu. Rasa Račiūnienė, „Compensa Vienna Insurance Group“ draudimo ekspertė, paaiškina, ką reikia žinoti Tauragės gyventojams, jei šiuo metu reikalinga konsultacija, norite apsidrausti ar nutiko žala, ir primena, kaip pastarąją užfiksuoti savarankiškai.

Žemės ūkio augalų priežiūros priemonės sudaro didelę dalį bendrųjų išlaidų. Nustatyta, kad dėl įvairių priežasčių tik iki 70% naudojamų pesticidų darbinio tirpalo pasiekia savo tikslą. Tai reiškia, kad mažiausiai 30% pesticidų kiekio ūkininkai praranda dėl įvairių priežasčių, tokių kaip blogas pasiskleidimas, nunešimo pavėjui, lietaus nuplovimas ir kt. Tai dideli nuostoliai ūkininkams, žala aplinkai bei prastas ūkininko įvaizdis visuomenėje. Ieškant būdų padidinti naudojamų priemonių efektyvumą ir mažinti aplinkos taršą, naudojamos įvairios pagalbinės medžiagos – priedai.

Visai neseniai mokslininkai nustatė, kad kai kurios vyrų imuninės sistemos ląstelės veikia kitaip nei moterų, o kai kurios netgi tiesiogiai sąveikauja su vyriškaisiais lytiniais hormonais. Dėl šių pastebėjimų galima iš dalies paaiškinti, kodėl kai kurios ligos vyrus paveikia labiau negu moteris.

Reaguodama į šalyje paskelbtą karantiną ir siekdama padėti verslo klientams susidoroti su iškilusiais iššūkiais, mobiliojo ryšio bendrovė „Tele2“ paruošė ypatingus išmanių sprendimų pasiūlymus.

Tauragės apskrities gyventojai jau gali naudotis nauja elektroninės maisto ir kasdienių prekių parduotuvės „Barbora“ paslauga – maisto ir kitus kasdienio vartojimo produktus užsakyti internetu, o suruoštus užsakymus greitai ir patogiai atsiimti „Barbora Express“ pirkinių atsiėmimo stotelėse Tauragėje, Jurbarke ir Šilalėje esančiose „Maxima“ parduotuvėse – pirkinių atsiėmimo stotelės jau pradėjo veikti.