Nuo vasario 1-osios „Tauragės vandenys“ planuoja gyventojams nebesiųsti popierinių sąskaitų. Visą reikalingą informaciją, kaip mokėti už paslaugas, bus galima rasti įmonės savitarnos svetainėje, gauti el. paštu ar SMS. Tiems, kurie naujausiomis technologijomis nesinaudoja, ketinama išdalinti identifikavimo korteles.
Kaip informuoja „Tauragės vandenys“, nuo kitų metų vasario 1-osios įmonė gyventojams nebeteiks popierinių sąskaitų. Jos bus siunčiamos tik el. paštu arba trumpąja SMS žinute. Gyventojams, kurie nesinaudoja internetu ar išmaniaisiais telefonais, bus suteikta galimybė už paslaugas atsiskaityti specialiai tam suteikta kortele.
– Norim taupyti gyventojų pinigus, nes Lietuvos pašto išlaidos yra milžiniškos. Pavyzdžiui, kaimo gyventojui pristatyti sąskaitą kainuoja 1,30 euro. Mokame mes, įmonė, bet visos išlaidos įsiskaičiuoja į vandens kainą. Kalbame ir galvojame, kad šioje vietoje galime pataupyti. Per metus susidaro 40 tūkst. eurų išlaidų, – teigė T. Pauparis.
Kita priežastis, dėl ko norima atsisakyti popierinių sąskaitų, – tvaresnė aplinka.
„Tauragės vandenys“, pasak direktoriaus, turi savitarnos svetainę, kurioje galima rasti sąskaitas.
– Technologijų amžius, skatiname naudotis jomis. Ir kitos įmonės nebesiunčia popierinių sąskaitų. Bet galvojame ir apie tuos, kurie technologijomis nesinaudoja, – teigė įmonės vadovas.
Pasak T. Paupario, vyresnio amžiaus žmonėms bus spausdinamos kortelės, kurias jie galės pateikti visose mokėjimų vietose ir bus identifikuoti kaip klientai. Gyventojams reikės tik pateikti skaitiklių rodmenis. Apie būdus, kaip kortelės pasieks įmonės klientus, dar galvojama.
– Kad popierinių sąskaitų neliks nuo vasario 1-osios, tik planuojame, todėl gyventojus ir informuojame, – planais dalijosi įmonės vadovas.
Kad sąskaitos gyventojus pasiektų kuo sklandžiau, įmonė prašo gyventojų patikslinti kontaktinę informaciją el. paštu abonentinis@tauragesvandenys.lt arba tel.: (8 446) 61 101, 8611 37041.