„Metų prekės ženklas 2015 m.“ apdovanojimas po metų pertraukos sugrįžo į „Vilkyškių“ rankas. „Šis prekės ženklas neužmigo ant laurų, nesudėjo rinkodaros ginklų, toliau plėtė savo produktų krepšelį, skirtingiems produktams taikė skirtingus rinkodaros sprendimus, tad buvo gerai matomas. Vartotojų apklausos taip pat rodo augantį palankumą šiam prekės ženklui. Tai vienas iš tų gerųjų sektinų rinkos pavyzdžių“, – reziumuodamas komisijos sprendimą vėl apdovanoti „Vilkyškių“ prekės ženklą kalbėjo Artūras Urbonavičius, tyrimų bendrovės „Nielsen“ prekybos analitikos vadovas Rytų Europai ir komisijos pirmininkas. Vartotojų lojalumą šiam prekės ženklui įrodo tyrimų bendrovės „Rait“ tyrimas. Per metus „Vilkyškių“ prekės ženklas pasistiepė į viršų pagal daugelį parametrų: vertinant emocinį su vartotojais (apklaustieji turėjo išreikšti savo požiūrį į teiginį „šis prekių ženklas yra skirtas man, mano šeimai“), jis yra trečioje pozicijoje, pagal rekomendacijų indeksą „Vilkyškių“ ženklasper metus pakilo iš 12 pozicijos ant penktojo laiptelio, ir nors pieno sektoriaus senbuviai „Dvaro“ ir „Rokiškio“ dar lenkia šiose lentelėse „Vilkyškių“ prekės ženklą, šis vis stipriau jiems kvėpuoja į nugarą. Už nesenkantį vartotojų lojalumą šiemet apdovanotas ir didžiausius pardavimus tarp finalininkų skaičiuojantis „Dvaro“ prekės ženklas. Efektyviausios rinkodaros kampanijos laurai šiemet, kaip ir pernai, atiteko socialinei Irenos Matijošaitienės fondo kampanijai „Laukiu“, skatinančiai donorystę. Laimėtojai trečiadienį apdovanoti „Verslo žinių“ rengiamoje kasmetinėje reklamos ir rinkodaros profesionalų konferencijoje „Password 2015 m.“. Už pirmuosius rinkodaros žingsnius šiemet buvo apdovanotas „Veri Beri“ prekės ženklas. Du apdovanojimai atiteko „Biok labarotorijos“ prekių ženklams: už nuoseklų dizaino braižą – „Rasa“, už drąsą ir inovatyvumą – „Ecodenta“. Aukščiausią įvertinimą pelnęs tarptautinis prekės ženklas šiemet – „Kinder“. Itin aktyviai šiemetiniame konkurse prekių ženklai kovėsi dėl „Internautų simpatijų balsų“. Stipriausiųjų dvejetuke likę „Dadu“ ir „Volfas Engelman“ paskutiniajame balsavimo etape kovojo taškas į tašką – pastarajam pavyko pritraukti didesnį internautų ir laimėti. Atskiroje nominacijoje, kurią renka tyrimų bendrovė „Nielsen“ – „Sėkmingiausias naujas, 2014 m. į rinką įvestas, produktas Lietuvoje“ atiteko „J.W. Reincke“ alui (UAB „Švyturys-Utenos alus“).
Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba („Sodra“) mini 25-uosius darbo metus. Per 25 metus į „Sodros“ biudžetą iš viso buvo sumokėta apie 41,4 mlrd. Eur (143 mlrd. Lt) socialinio draudimo įmokų. Gyventojams išmokėta apie 44,9 mlrd. Eur (155 mlrd. Lt) visų rūšių išmokų. Šiuo metu socialinio draudimo įmokas moka apie 383 tūkst. draudėjų, juridinių ir fizinių (savarankiškai dirbančių) asmenų. Kasmet bent viena periodinė ar vienkartinė išmoka išmokama 1 mln. 376 tūkst. gyventojų. Šiuo metu visuose „Sodros“ padaliniuose dirba 3,4 tūkst. specialistų.
Šeštadienio vakarą (kovo 28 d.) visi kviečiami prisijungti prie pasaulinės aplinkos tausojimo akcijos ir valandai išjungti šviesas, taip atiduodant duoklę Žemei. Žemės valanda – tai globali iniciatyva, kviečianti visų šalių vyriausybes, verslo organizacijas, bendruomenes, vyrus, moteris ir vaikus, kur šie bebūtų, išjungti šviesas vienai valandai ir tokiu būdu parodyti savo susirūpinimą planetos ateitimi. Žemės valanda prasidėjo nuo vieno miesto – 2007 m. Sidnėjuje pirmą kartą 2,2 milijono žmonių išjungė šviesas, taip pasisakydami prieš klimato kaitą. Vėliau ši aplinkos apsaugai skirta kampanija tapo globalia ir 2010 m. išplito jau 128 šalyse ir teritorijose.
Sekmadienį startavo muzikinis projektas „Chorų karai“. Tauragės krašto Auksinį chorą galite palaikyti nemokamu numeriu 8 800 777 02. Choro generolės – grupė „Magnit”. Projektas rodomas sekmadieniais per TV3 televiziją, 19.30 val.