Tauragės miesto susisiekimo infrastruktūrai gerinti parengtas Darnaus judumo planas, kurį patvirtino rajono Taryba. Tarp iki 2020 m. numatytų įgyvendinti priemonių – šviesoforas avaringoje Dariaus ir Girėno bei Veterinarijos gatvių sankryžoje, nauji dviračių takai, tankesni viešojo transporto maršrutai ir įkrovos stotelės elektromobiliams. Dėl dviejų su puse milijonų eurų paramos plano įgyvendinimui bus kreipiamasi į Europos Sąjungą, 5 mln. eurų skirs Kelių priežiūros fondas.
Kad Tauragės miesto susisiekimo infrastruktūra turi nemažai spragų, „Tauragės žiniose“ jau ne kartą rašėme. Rengiant darnaus judumo planą, kaip viena ir miesto silpnybių įvardyta, jog apie 46 proc. gatvių dengia žvyras, taip pat minima, jog susisiekimas dviračiais ir pėsčiomis yra fragmentiškas – trūksta vientisų dviračių takų, dviračių saugojimo vietų.
Silpnas ir viešasis transportas – apklausa parodė, jog kelionės juo sudaro vos 3 proc. visų gyventojų kelionių. To priežastimi plano rengėjai įvardijo nepakankamą viešojo transporto reisų dažnumą. Siūloma stiprinti viešojo susisiekimo tinklą suformuojant naujus maršrutus į gyvenamuosius rajonus bei tankinti maršrutų skaičių, kad autobusai kursuotų ne rečiau kaip kas 30 minučių
Didelis dėmesys skiriamas ekologijai – pagal Europos Sąjungos reikalavimus siekiama plėsti elektra varomų transporto priemonių naudojimą – tam, kaip jau anksčiau planuota, bus įrengiamos elektromobilių įkrovimo stotelės, viešojo susisiekimo dyzelinius autobusus pakeis elektrobusai. Šiemet Tauragės rajono savivaldybė jau pristatė miesto gyventojams elektra varomą autobusą „Solaris“. Ekologiškas transporto priemones įsigyti ir įkrovimo stoteles įrengti Tauragei padės finansavimas iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų, savivaldybei prie šių projektų iš biudžeto prisidėti reiks apie 15 proc. reikalingos sumos. Iki 2020-ųjų planuojama įsigyti 12 naujų viešojo transporto autobusų, iš jų 4 elektrobusus.
Artimiausiu metu už Europos Sąjungos lėšas Tauragės kultūros centro automobilių stovėjimo aikštelėje bus įrengtos didelės galios elektromobilių įkrovimo stotelės, kuriomis penkerius metus gyventojai galės naudotis nemokamai. Įprastos galios įkrovimo prieigos bus įrengtos automobilių stovėjimo aikštelėse prie J. V. Kalvano parko ir Pilies aikštės, Moksleivių alėjoje prie Žalgirių gimnazijos bei Gintaro g. prie Romos katalikų Švč. Trejybės bažnyčios parapijos namų.
Dar vienas iki 2020-ųjų planuojamas įgyvendinti projektas, skirtas eismo saugumo didinimui, – šviesoforas Dariaus ir Girėno bei Veterinarijos gatvių sankryžoje. Kad reikia reguliuoti eismą šioje vietoje, rodo turgaus dieną ten susidarantys kamščiai ir eismo įvykių gausa.
Anot rengėjų, taip pat svarbu skatinti susisiekimą dviračiais – tam reikia plėtoti dviračių takų infrastruktūrą. Atlikus esamos situacijos analizę konstatuojama, jog dviračių infrastruktūros būklė tauragėje prasta, dėl ko dviratininkai važiuoja automobiliams skirta važiuojamąja dalimi, sukeldami pavojų tiek sau, tiek kitiems eismo dalyviams. Pėsčiųjų ir dviratininkų saugumo užtikrinimas yra viena iš būtinų sąlygų, skatinančių alternatyvių susisiekimo būdų naudojimą. Iki 2021 m. planuojama moderdinuoti ir įrengti 4,5 km dviračių ir pėsčiųjų takų.
Prie 7 ugdymo įstaigų („Versmės“ ir Žalgirių gimnazijų, „Šaltinio“, M. Mažvydo ir Tarailių progimnazijų, „Aušros“ ir Jovarų pagrindinių mokyklų) rekomenduojama įrengti dviračių saugojimo vietas skaičius. Daugiabučių namų kvartaluose siūloma įrengti 8 vietų saugyklas prie kiekvieno daugiabučio.
Ateities planuose – aplinkkelis, nukreipiantis „Via Hanza“ magistralės krovininių automobilių srautą nuo pagrindinių gatvių. Siūloma tiesti aplinkkeliį, sujungiantį dabartinius krašto kelius Tauragė-Jurbarkas ir Mažeikiai-Plungė-Tauragė, iki 2020 metų planuojama parengti projektą.
Darnaus judumo planui įgyvendinti būtinų lėšų poreikis – apie 10 mln. eurų. Dėl 2,6 milijonų eurų paramos kreipiamasi į Europos Sąjungą, 5 mln. eurų planuojama gauti iš valstybinio Kelių priežiūros fondo.