Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) gegužės 12-ąją paskelbė viešąjį konkursą, kuriame pakvietė atsiliepti įmones, galinčias nutiesti pėsčiųjų ir dviračių taką Mažonuose.
Dabar šioje gyvenvietėje vykdomas projektas, pagal kurį tiesiama apie 7,42 km buitinių nuotekų tinklų, statomos 2 nuotekų siurblinės ir 1 buitinių nuotekų valymo įrenginys.
Mažonų kaime, Vilties gatvėje, kuri yra ir kelio Mažonai–Šakvietis–Šilalė dalis, ketinama naujai įrengti pėsčiųjų ir dviračių taką.
Po sutarties pasirašymo darbams atlikti yra numatytas 11 mėnesių terminas.
Kaip „Tauragės žinioms“ teigė LAKD Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyriausiasis komunikacijos vadybininkas Saulius Jansonas, daugiau informacijos apie konkursą paaiškės šiam pasibaigus.
Projektavimo paslaugas teikiančios įmonės „Atamis“ parengtuose projektiniuose pasiūlymuose nurodyta, kad darbų pradžia numatoma nuo sankryžos, kurioje susikerta keliai Mažeikiai–Plungė–Tauragė ir Mažonai–Šakvietis–Šilalė. Darbų pabaiga planuojama ties Vilties g. 48.
Projektuotojai akcentavo, kad šiuo metu Vilties gatvėje įrengti pėsčiųjų takai vietomis sutrūkinėję, pro pažaidas auga žolė. Yra atkarpų, kur tako iš viso nėra. Taigi pėstieji ir dviratininkai šiuo metu naudojasi važiuojamąja dalimi ir kelkraščiais.
Be to, projektiniuose pasiūlymuose rašoma, kad didžiojoje gatvės dalyje paviršinis vanduo nuo važiuojamosios dalies surenkamas į griovius, o kur griovių nėra, vanduo nubėga į aplinkines teritorijas.
Naujai planuojamo įrengti pėsčiųjų ir dviračių tako plotis turėtų siekti 2,5 m, jo danga – asfaltas. Nuo gatvės važiuojamosios dalies takas bus atskirtas betoniniu gatvės borteliu, kuris turėtų būti 15 cm iškilęs virš gatvės paviršiaus. Tiesa, vietose, kur pėsčiųjų srautai kerta važiuojamąją dalį, dangos projektuojamos viename lygyje.
Naujai projektuojamame pėsčiųjų ir dviračių take ketinama įrengti silpnaregiams skirtą ištisinę vedimo liniją. Susikirtimuose su gatvės važiuojamąja dalimi bus įrengiami įspėjamieji paviršiai.
Statybos metu numatoma kirsti medžius, krūmus ir kitus želdinius, esančius kelio statinio ribose. Projekte jų atsodinti nenumatoma.
Be to, ketinama atlikti darbus, kuriais paviršinis vanduo nuo važiuojamosios dalies bus nuvedamas skersiniu bei išilginiu nuolydžiu ir surenkamas į lietaus vandens surinkimo šulinius. Paviršiniam vandeniui nuo projektuojamų dangų surinkti bus projektuojama uždara lietaus nuotekų sistema, vanduo išleidžiamas į esamus griovius.